برداشتن تتو با لیزر
نوشته شده توسط : saba

در حال حاضر انجام خالکوبی و تاتو طرفداران فراوانی را به خود جلب نموده بطوریکه این امر تبدیل به امری متداول (مد) شده است .

انگیزه های انجام خالکوبی و تاتو متفاوت است از اهداف ایجاد زیبایی بیشتر در خانمها و آقایان و دلایل هیجانی و ابراز قدرت و اعلام تبعیت از فرهنگ خاص تا دلایلی مانند توهم معافیت از سربازی در پسران میتواند از دلایل و انگیزه های خالکوبی و تاتو باشد . در مورد اخیر توجه پسران و خانواده ها را به این نکته جلب مینمایم که حتی اگر خالکوبی وسیع باعث ارجاع شخص به کمیسیون نظام وظیفه جهت تشخیص علت عصبی باشد .در صورتیکه پزشک اعصاب و روان رای به بیماری روانی شخص بدهد ولی معافیت پزشکی شامل حال ایشان نمیشود و با اطلاعاتی که هست در صدورگواهینامه و گذرنامه و استخدام در ادارات یا سازمانها و ارگانها و حتی شرکتهای خصوصی وابسته و موارد مشابه دچار مشکل خواهند شد.گاهی میشنویم دربعضی استخرها به افرادی که خالکوبی دارند اجازه ورود نمیدهند یا گاهی فردیبا سن بالا جهت پاک کردن خالکوبی مراجعه میکند و اظهار میدارد نوه اش بدلیل خالکوبی روی بدن ایشان از وی میترسد  .

در اکثر مواقع دیده شده شخص در کوتاهترین زمان حتی همان روز خالکوبی از انجام اینکار پشیمان شده و در صدد پاک کردن آن بر میاید و وجود خالکوبی بصورت معضلی روحی و روانی برای شخص تبدیل میگردد.

در حال حاضر دلایلی که برای پاک کردن تاتو و خالکوبی هست فراوان است که در زیر به بعضی از آنها اشاره میشود

1-پشیمانی از طرح و شکل و رنگ تاتو و تغییر تفکر شخص با بالا رفت سن

2-بدلیل استخدام در ادارات و ارگانها

3- از شرایط ورود به خدمت سربازی و نیروهای مسلح

4-از شرایط دریافت گواهینامه

5- در زمان ازدواج و ایراد خانواده مقابل

6-ایراد فرزندان و نوه های شخص که  طرز تفکر متفاوت دارند

7- ممانعت از ورود اشخاص دارای خالک.بی به اماکن عمومی خاص مانند بعضی استخرها

 درمان های مرسوم سنتی و قدیمی شامل  سوزانیدن با فلز داغ یا با اسید یا با محلول های شیمیایی مثل پرمنگنات ویا گذاشتن سیر روی آن و تراشیدن وغیره  همگی منسوخ شده و جایی از اعراب ندارند .





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: